Дискримінація україномовних громадян в аеропорті м.Одеси.
О4.09.2020 Орел Анатолій В’ячеславович, який є працівником Одеського аеропорту поводився зі мною, громадянкою України, украй неприпустимо , зневажливо і принизливо тільки тому, що я розмовляю українською мовою і цього ж попросила в нього.
Ця людина повинна була привітатись зі мною, перевірити мій паспорт і посадковий та відправити мої речі пересувною стрічкою. Але перше, що я почула, це не «Добрий вечір», а «Прахадітє!» .
Я відповіла, що не розумію, що він говорить, і прошу спілкуватись зі мною українською мовою. Моє прохання цей працівник зігнорував і надалі продовжував говорити російською. А коли я повторила, що не розумію цієї мови і прошу говорити державною українською мовою , цей працівник не сказав до мене жодного слова українською мовою, а, спершись об стійку, вперто стояв і мовчав.
Час ішов , а він припинив роботу та стояв , спершись об стійку, і мовчав, диивлячись в бік, ніби не чує мене. А я, відповідно, очікувала запрошення українською мовою , щоб підійти на контроль . Друзі, ви можете собі уявити стан мій, громадянки України , коли працівник аеропорту припиняє свою роботу у відповідь на моє прохання говорити державною мовою?
Так от , я ще раз повторила щоб до мене звертатись українською . І як ви думаєте, що Анатолій відповів ? Він кинув фразу англійською мовою !
Уявляєте , тільки б не говорити українською ! Це ж як потрібно ненавидіти Україну, та україномовних громадян, щоб ось так поводитись . Мені було боляче, це зухвальство мене образило та обурило .
Я не прийшла до нього додому , а в аеропорт українського міста Одеса!
Я вчергове попросила до мене українською звертатись і знову цей працівник стояв і не виконував свої функціональні обов’язки. Відповідно ним створювалась затримка громадян, які повинні були відлітати .
Він українською так і не заговорив !
Згодом підійшла працівниця аеропорту, яка провела дії щодо обслуговування мене , спілкуючись українською мовою.
Запитання до керівництва аеропорту м. Одеси :
1. Чому на такі посади потрапляють люди , які ненавидять українську мову та україномовних громадян ?
2. Чому працівник Орел Анатолій поводиться ніби привілейований та не спілкується державною мовою при виконанні своїх службових обов’язків ?
3. Чому він дозволяє собі не обслуговувати пасажирів, будучи присутнім на робочому місці в робочий час ?
4. І чому рекрутинг Одеського аеропорту бере на роботу неадекватних людей ?
5. Чи проходять тест на знання української мови працівники аеропорту під час прийому на роботу?
6. Якщо не проводиться такий тест, то я вимагаю негайно його ввести і протестувати всіх працівників. А хто не зможе його пройти через незнання державної мови, відповідно, звільнити із займаної посади за невідповідність їй.
7. Чому працівники Одеського аеропорту не дотримуються ЗАКОНУ , не спілкуючись з україномовними пасажирами державою мовою?
8. Я вимагаю в адміністрації аеропорту м. Одеса , щоб українська мова — була ПЕРШОЮ мовою, якою звертаються ДО ВСІХ ПАСАЖИРІВ ваші ПРАЦІВНИКИ !
А вже після виявлення іноземців , при потребі , хай переходять на відповідну іноземну мову. Працівники цієї установи не дотримуються чинного законодавства.
9. Яких заходів ви збираєтесь вживати відносно цього неадекватного працівника?
10. Хто і коли компенсує мені моральні збитки , нанесені вашим працівником ?
11. Чому начальник зміни, до якого я звернулась згодом, покривав цього працівника і не говорив мені ні його прізвища та ім‘я, як і своє також ? Внизу додаю записану аудіо розмову з начальником зміни. Я змушена була повернутись і подивитись сама. На бейджику був напис «Орел Анатолій Вячеславович».
12. Які міри прийме адміністрація аеропорту щодо цих людей? І це неодноразове явище! Бо тільки на цей політ ще 2 людини мали зіпсутий настрій через грубе , зухвале поводження і не бажання працівників аеропорту проводити свою роботу українською мовою . Поруч мене пасажир поясновав працівницям, які в цей рейс пропускали людей по ліву сторону від проходу те, що він не бажає розмовляти російською і вимагає українською звертатись до нього. Також, почувши, що жіночка позаду мене спілкується українською мовою , з неприхованою відразою ваші працівники обслуговували її.
Прохання до адміністрації аеропорту подивитись відео рейсу PQ158, Одеса-Львів від 4 вересня 2020р., відправлення 19:55 і зробити відповідні висновки .
Очікую вибачень , прийняття мір та відповідних санкцій до згаданих працівників. Нижче ви бачите цього працівника, який так зухвало зі мною повівся.
Чомусь аудіо розмови з начальником зміни не прикріплюється. Репост вітається !
#МОВА_МАЄ_ЗНАЧЕННЯ