Почалося! У найвідомішому супермаркеті Києва звільнили зі cкaндaлoм працівника через відмову обслуговувати українською мовою

Все почалося з того, що 22 січня мешканка Києва Ганна Сокіл повідомила, що в супермаркеті “Новус” на вулиці Златоустівській касир на її прохання говорити українською мовою, відповіла “почалося, бля*ь”. Жінка зажадала керівництво розібратися і вжити заходів по відношенню до співробітниці Семчук Оксани. Про це повідомили на сторінці у Facebook “Рух за мову”.

У супермаркеті Києва звільнили зі скандалом працівника за відмову обслуговувати українською мовою

Касир супермаркету відмовлялася обслуговувати українською мовою (Скріншот)

Після цього Ганна Сокіл отримала відповідь від керуючої даного магазину мережі. У ньому повідомлялося, що керівництво торгової точки прийняло рішення звільнити з посади касира Семчук Оксану. З іншим персоналом провели просвітницьку бесіду.

У супермаркеті Києва звільнили зі скандалом працівника за відмову обслуговувати українською мовою

Компанія “Новус” звільнила касира (Скріншот)

Також компанія перепросила Ганну за поведінку їх касира і попросила вибачення.

В коментарях до посту українці відреагували на цю новину.

  • Браво! Закони треба виконувати.
  • От і чудово. Українці будуть мати роботу. А моск*лики будуть без роботи.
  • Так їй догану виписали, деприміювали чи звільнили?
  • У великих мережах, де є гаряча лінія, простіше поскаржитись. А що робити, коли в магазині лише один продавець? А ще коли нема конкуренції й лаятись не хочеться, бо тобі через день туди ходити?
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *