В Україні змінилися деякі правила реєстрації автомобілів. У деяких випадках машину можна переоформити без власника. Відтепер у деяких випадках автомобілісти не можуть вплинути на переоформлення техніки на нового власника. Кабмін дозволив сервісним центрам МВС за певних умов робити це без згоди діючого хазяїна, повідомляє видання Auto-Consulting.
Переоформити без згоди власника можуть, наприклад, автомобіль, що був конфіскований за борги.
Для влади це нововведення дуже актуальне, адже наприкінці минулого року виконавча служба почала активно забирати автомобілі у боржників. Проте сервісні центри відмовлялися реєструвати такий транспорт на нових покупців через те, що не було згоди діючих хазяїв. Тепер шлях до торгівлі конфіскованими машинами вільний.
Коли можна залишитися без машини. Машини почали активно забирати у водіїв наприкінці минулого року. Виконавча служба отримала дозвіл конфісковувати транспорт у тих, хто не сплатив штрафи за перевищення швидкості.
Нововведення стосується тих водіїв, які не сплачують штрафи за «значне» перевищення швидкості. Поки що умовною «цифрою реагування» обрано перевищення швидкості у 150 км на годину.
Тригером до такої радикальної позиції Мін’юсту у справах щодо боржників стали резонансні ДТП у Харкові, де, за попередніми даними Нацполіції, швидкість автомобілів порушників перевищувала позначку у 180 км на годину.
Тому вилучення авто боржників, які перевищують швидкість у містах, розпочалося саме з Харкова. Першим під удар влади потрапив власник люксового Mercedes, який заборгував державі 80 тис. грн.
«Цей горе-автомобіліст має ще й 80 тис. боргу за нетверезе водіння. Два епізоди. Ймовірно, напідпитку швидка їзда йому видавалася ще більш цікавою та безпечною. Порушником виявився громадянин Нігерії, віком 32 роки», – написав на своїй сторінці у Facebook Андрій Гайченко, заступник міністра юстиції з питань виконавчої служби.
Першим конфіскованим автомобілем став люксовий Mercedes. А незабаром черга дійшла і до не менш дорогої спортивної Audi.