Дзвонить мама, чую по голосу, що вона плаче і її просто тіпає. Приїзджаю, розпитую, намагаюсь зрозуміти. Вникаю – і починає тіпати мене Виявляється… (ФОТО)

Дзвонить мама, чую по голосу, що вона плаче і її просто тіпає.

Приїзджаю, розпитую. намагаюсь зрозуміти. Вникаю — і починає тіпати мене

Виявляється, це — результат спроб вияснити просте питання по оплаті комуналки з Дарницька ТЕЦ — ТОВ «Євро-Реконструкція» .

Треба знати, що мама дуже прискіплива, усі комунальні платежі оплачує вчасно, їй допомагає в цьому мій син — особистий кабінет, показання лічильників, все таке…

Мама побачила, що в останньому рахунку внесено дані без урахування показників лічильників, а дано середнє по дому, хоча дані лічильника внесено вчасно, термін лічильника до 23 року. Також в рахунку є оплата за мою сестру, якої немає вже з нами півтора роки. І доки про це скрупульозна мама подала ще рік тому.

В принципі, розуміючи, що все це — технічні питання, є телефон для звернень — мама почала дзвонити ще на минулому тижні. І виявилося, що зв’язатись з ТОВ Єврореконструкція — НЕ-МОЖ-ЛИ—ВО! Від слова — взагалі.

Записаний голос монотонно говорить: «Ваш номер в черзі — 30-й, залишайтесь на лінії… Ваш номер 20-й. залишайтесь на лінії» За ГОДИНУ лунає: «Ваш номер 2-й. Усі оператори зайняті..» І — відключається.

Мама вирішила. що то — глюк зв’язку і сьогодні повторила спробу. Точніше — ТРИ спроби! Тричі вона витримала по годині прохання залишатись на лінії
— і тричі після цього звя’зок було розірвано! ТРИ ГОДИНИ часу!

Чесно кажучі, коли я все це почула — мене кинуло в жар від люті.

Уявляю, як мама або інші старші люди намагаються вирішити своє малесеньке питання, дзвонять і дзвонять — годинами, хвилюються, впадають у відчай від неможливості розібратись, від дзвінків без відповіді; розуміфють, що вони — ніхто в цій державі і прав ніяких не мають. навіть не можуть задати питання — і отримати відповідь. А ці с..и чомусь завжди «помиляються» на свою користь. В очах — чорно.

Подзвонила на 1551. виклала ситуацію. Залишила скаргу. Підхопила маму — поїхали за вказаною адресою, на вул.П.Усенка, 3. Побачили там страшенну чергу на вулиці (дощ та температорою біля 0) — плюнула, розвернулась і хочу зрозуміти, що робити далі.

Ну реально, що робити?!!

1) Як достукатися до надавачів комунальних послуг та вирішити питання з невірними нарахуваннями?

2) Як наказати підприємство, яке симулює гарячу лінію, а по факту просто знущається над тими, за рахунок кого існує?

3) Чи взагалі існує хоч якась матеріальна відповідальність за невірні нарахування? може пора по кишені бити винних, а не наших стареньких мам?

Немає опису світлини.

Возможно, это изображение (одна або кілька осіб, люди стоять та просто неба)

Немає опису світлини.

Valentyna Varava

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *