Клієнт декілька раз повторив своє замовлення офіціантці, а потім глянув на її вухо. Те, що він зробив після цього зворушить вас!

Випадкова зустріч змінила життя звичайної дівчини.

Ця історія сталася в одному з барів, і про неї повинні почути всі користувачі Інтернету. Коли чоловік дивився на офіціантку, він точно не знав, що все це закінчиться чимось справді вражаючим. Кері Марі Карлсон – офіціантка, яка працює в Бренфорді, штат Коннектікут, а також є матір’ю двох дітей. У неї – 8-річна донька і 6-річний син, інформує Ukr.Media.

Карлсон також працює в спеціальній організації, яка проводить свята для дітей з обмеженими можливостями.

Іноді її свята можуть вилитися у щось дійсно вражаюче. Отже, одного разу Карлсон підійшла до подружньої пари, яка сіла за столик, щоб прийняти замовлення. Коли дівчина почала обслуговувати подружжя, вона попросила їх повторити замовлення кілька разів, тому що у неї були проблеми зі слухом. Справа в тому, що саме в цей день у неї зламався слуховий апарат.

Чоловік помітив, що був усього лише один апарат. Він запитав дівчину, чи не потрібен їй другий апарат?

Карлсон коротко пояснила всю ситуацію, розповівши, що вона збирає гроші на другий слуховий апарат.

Після того, як Карлсон завершила свою роботу, вона раптом почула, що її хтось гукає. Це був чоловік, який сидів за столиком. Той пояснив Карлсон, що хоче дати їй $500 на другий слуховий апарат. Більш того, чоловік зазначив, що вражений працьовитістю дівчини.

Зрозуміло, що це був досить-таки щедрий подарунок. Дівчина обняла подружжя, подякувала їм і навіть заплакала.

Джим Киртопулу, начальник Карлсон, також захотів внести свій вклад у цю справу. Він заявив, що всі гроші, зібрані з продажу іменних футболок, будуть спрямовані у суспільство для підтримки глухих дітей.

Джерело:autorom.pro

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *