Сьогодні, 3 лютого оператор мобільного зв’язку “Київстар” заявив про глобальний збій. У користувачів виникають проблеми зі зв’язком та перевіркою коштів на рахунку.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням прес-службу оператора.
“Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі “Київстар” та 466″, – йдеться в повідомленні.
Разом з тим стало відом, що приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі “Київстар” знову запрацював. Користувачам, які зіштовхнулися з відповідними збоями обіцяють компенсації.
“Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично”, – додають у повідомленні.
У прес-центр додають, що наразі гаряча лінія підтримки “Київстару” перевантажена, клієнтам обіцяють відповісти найближчим часом на всі запитання в соцмережах.