В роботі мобільного оператора “Київстар” зранку 3 лютого відбувся збій. На проблеми зі зв’язком скаржаться жителі з різних міст України.
Що саме не працює
Як повідомляє 24 канал, найбільше користувачі “Київстар” скаржаться на неможливість здійснити дзвінки та списання грошей з рахунку. Спершу надходить повідомлення про необхідність поповнити рахунок, а після цього гроші зникають.
- Абоненти мережі, які намагаються здійснити дзвінок чують повідомлення про те, що на рахунку немає грошей.
- Водночас відсутня можливість перевірити стан рахунку комбінацією *111# – сервіс просто не працює.
- Крім того, не працює й сайт особистого кабінету “Мій Київстар”. Мобільний інтернет при цьому працює.
Станом на 10 годину ранку компанія “Київстар” ніяк не відреагувала на збій в роботі мережі на жодному зі своїх ресурсів. Однак про проблему в компанії знають і в коментарях на фейсбук-сторінці працівники зазначають, що ситуація вирішується.
Стандартна відповідь працівника компанії на скаргу / Фото 24 каналу
Реакція “Київстар” на збій у мережі
Пізніше компанія все ж відреагувала на інцидент. На своїй сторінці у соцмережі Facebook “Київстар” опублікувала пост з вибаченням та зазначила, що докладає усіх зусиль для найшвидшого вирішення проблем.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично,
– йдеться у повідомленні.
Також у компанії повідомили, що на повідомлення користувачів у соцмережах відповідатимуть почергово.
Повний текст публікації “Київстар”: