Збій в мережі “Київстар”: українці скаржаться на проблеми зі зв’язком…

В роботі мобільного оператора “Київстар” зранку 3 лютого відбувся збій. На проблеми зі зв’язком скаржаться жителі з різних міст України.

 

Що саме не працює

Як повідомляє 24 канал, найбільше користувачі “Київстар” скаржаться на неможливість здійснити дзвінки та списання грошей з рахунку. Спершу надходить повідомлення про необхідність поповнити рахунок, а після цього гроші зникають.

  • Абоненти мережі, які намагаються здійснити дзвінок чують повідомлення про те, що на рахунку немає грошей.
  • Водночас відсутня можливість перевірити стан рахунку комбінацією *111# – сервіс просто не працює.
  • Крім того, не працює й сайт особистого кабінету “Мій Київстар”. Мобільний інтернет при цьому працює.

Станом на 10 годину ранку компанія “Київстар” ніяк не відреагувала на збій в роботі мережі на жодному зі своїх ресурсів. Однак про проблему в компанії знають і в коментарях на фейсбук-сторінці працівники зазначають, що ситуація вирішується.

КоментаріСтандартна відповідь працівника компанії на скаргу / Фото 24 каналу

Реакція “Київстар” на збій у мережі

Пізніше компанія все ж відреагувала на інцидент. На своїй сторінці у соцмережі Facebook “Київстар” опублікувала пост з вибаченням та зазначила, що докладає усіх зусиль для найшвидшого вирішення проблем.

Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично,
– йдеться у повідомленні.

Також у компанії повідомили, що на повідомлення користувачів у соцмережах відповідатимуть почергово.

Повний текст публікації “Київстар”:

Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *